Tuesday 28 October 2014

KENALI SAYA 😉





Saya adalah seorang suri rumah, mempunyai 4 orang anak. Seorang dilahirkan secara ceaser dan 3 orang dilahirkan secara normal 😇 .

Blog ini dibuat sebagai tempat perkongsian saya tentang kebaikan pengambilan prodak SHAKLEE terhadap saya. Selain itu, blog ini akan digunakan oleh saya sebagai medan untuk membantu dan mendidik masyarakat di luar tentang penjagaan kesihatan yang semulajadi. Hal ini disebabkan oleh kewujudan prodak yang terlalu banyak menggunakan bahan yang merbahaya dan memberikan kesan terhadap kesihatan dimasa akan datang berbanding dengan prodak keluaran SHAKLEE yang sentiasa dikaji oleh SAINTIS BERTAULIAH. Malah bukan itu sahaja SHAKLEE ni sudah bertapak di dunia lebih daripada 50 tahun dan setiap prodak keluarannya dijamin SELAMAT, BERKESAN & MESRA ALAM. Disokong pula dengan kajian "LANDMARK STUDY" yang mana lagi mengukuhkan dan meyakinkan saya bahawa prodak ini lebih selamat.

Sekiranya, anda ingin berhubung dengan saya secara terus bolehlah menghubungi saya di talian 013-6782102atau di Facebook Sabrinah Jaulin.







No comments: