Wednesday 29 October 2014

TIPS MENGELAK GIGITAN NYAMUK


Salam sejahtera para pembaca sekalian :) kali ini saya ingin berkongsi tips mengelak daripada gigitan nyamuk. Kita semua tahu bahawa dimana-mana sentiasa ada nyamuk. Tidak kira la nyamuk besar ka nyamuk kecil ka mesti ada di mana-mana.

Apabila kita digigit nyamuk mesti rasa gatal, membengkak dan ada bekas. Lebih-lebih lagi bagi mereka yang mempunyai kulit sensitif sebulan dua mungkin bekas tu tidak hilang kan? so bagaimana supaya kita tidak digigit nyamuk.


Hanya dengan menggunakan HERBAL BLEND SHAKLEE nyamuk tidak akan mendekati anda. Percaya atau tidak ini memang pengalaman saya sebagai pengguna prodak tersebut, sebelum ini saya juga sentiasa menjadi mangsa gigitan nyamuk sehingga meninggalkan bekas. Hanya gunakkan seperti losyen biasa. Fungsi Herbal Blend bukan itu sahaja tau ada banyak lagi.

Ok saya ceritakan disini pengalaman saya menggunakan Herbal Blend sejak 06/09/2014...ya mungkin ramai diantara anda terkejut saya baru sahaja menggunakan prodak ni kan? iya memang betul sebab sejak bulan April 2014 saya ingin memiliki benda ni namun saya seringkali terlambat kenapa???? sebab benda ni sangat-sangat menjadi rebutan di kalangan pengguna setianya kerana ia mampunyai 101 fungsi yang sangat luar biasa. Sejak April 2014 saya gagal sebanyak 2x untuk dapatkan stol ini. Syukur percubaan ke-3 kali untik mendapatkan Herbal Blend berjaya itupun saya minta tolong dengan Mama Shaklee saya sebab hanya order secara online sahaja cari yang paling cepat untuk dapat stok ni. Syukurlah saya dapat grab 5 tube terus. Sebenarnya tujuan saya membeli HB ini adalah untuk melegakan alergik yang saya alami sudab beberapa bulan.


Pengalaman@Testimonial dari saya :


1) Luka dan gatal akibat alergik sembuh dalam masa beberapa minggu selepas menggunakkan HB

2) Bekas hitam akibat alergik semakin hilang

3) Bekas luka di tangan dan kaki akibat terkena getah bambangan semakin hilang

4) Apabila saya menggunakkan HB nyamuk tidak akan menggigit saya

5) Meredahkan kegatalan akibat gigitan nyamuk dan serangga

6) 2 minggu yg lepas sy jumpa anak buah sy, di belakang telinga dia ada mcm luka dan ada bau lain2 ( mungkin itu yang dipanggil sebagai ekzema) saya pun tidak berapa pasti . Lepas mandi pagi dan petang sy ambik HB ni sapu di belakang telinga dia. Esok pagi sy tengok sudah kering dan baru-baru ( 24/10/2014 ) kami balik kampung saya cek di belakang telinga anak buah saya tu memang luka dia sembuh sudah. Sangat dahsyat kan? hanya dua kali saya sapu denga HB tau.

7) Minggu lepas ( 24/10/2014 ) sy balik kampung dan keesokan hari dia hari Sabtu saya buat kerja di rumah sambil jaga anak buah. Kebanyakan kerja saya buat dalam keadaan berdiri dan apabila malam pinggang sy sangat sangat sakit sikit lagi mau nangis sebab bila sy duduk atau berbaring, smpi letak bantal di belakang masa baring pun langsung tidak memberi kelegaan terhadap kesakitan saya tu..tiba-tiba saya ingat tu HB terus saya ambil dan sapu di pinggang saya yang sakit terus terasa ada sejuk-sejuk ni. Makin lama sy rasa makin hilang tu sakit, puji Tuhan betul-betul tidak  sampai 15minit sakit itu hilang sepenuhnya dan saya lena tidur sampai pagi. Saya sendiri pun sebenarnya tidak percaya begitu cepat sakit itu hilang tetapi itulah yang saya rasa.






Ramai orang yang mengelar Herbal Blend ini sebagai losyen ajaib dan memang ia ajaib pun banyak masalah yang boleh diselesaikannya.

Setakat ini perkongsian saya kali ini, dimana semua ini daripada pengalaman saya sendiri. Saya akan sambung di entry seterusnya tentang pengalaman saya menggunakkan prodak Shaklee yang lain. Tidak menyesal saya mengamalkan vitamin Shaklee ni sebab ianya sudah menjadi penjaga kesihatan saya dan keluarga sekarang. Prodak Shaklee dijamin SELAMAT, BERKESAN DAN MESRA ALAM.

Semoga perkongsian saya bermanfaat ya...




Facebook Page klik disini

PM kami di Facebook untuk pesanan

Whatsapp 013-5572375 sekiranya anda inginkan respond yang lebih cepat.

Sabrinah Jaulin

SID : 1125443




No comments: