Monday 17 November 2014

MASALAH RUAM LAMPIN

"Kulit anak saya mudah alami alahan. Getah tepi lampin pakai buang pun boleh jadi punca. Masa saya first time guna alergik anak dah kronik juga. Bawa g klinik ubat sapu doktor bagi tak berkesan. Saya guna HERBAL BLEND 2 hari dah kering. Masa anak kena chicken pox sapu HERBAL BLEND 3 hari chicken pox kering dan tak tanggalkan parut pun. Sampai sekali jadi losyen dia orang"
Antara perkongsian pengguna Herbal Blend@Losyen Ajaib ☺
Macam saya teruk juga alergik saya sampai tidak boleh tidur malam menggaru ja..masa kerja dulu pun x tenang sebap alergik tu sangat mengganggu ketenteraman sy. Berjenis2 sudah ubat sapu kena bagi dari doktor tapi masih sama x perubahan. Syukur lepas dapat HB awal bulan 9 yg lepas tenang sudah tidur malam sy tanpa menggaru sampai sekarang dan alergik makin pulih. Terima kasih Herbal Blend 

No comments: