Monday 10 April 2017

Macam Mana Cara Menjadi Ahli Shaklee


New Member Shaklee



Mungkin ramai dikalangan anda yang selama ni makan vitamin Shaklee tapi tidak menjadi ahli. Mungkin anda tidak tahu macam mana cara mahu jadi ahli ataupun anda tidak tahu keistimewaan menjadi ahli Shaklee.

Ok dalam entry kali ini saya akan terangkan keistimewaan menjadi ahli Shaklee.

#1/ Dapat Kumpul Point
Ahli Shaklee berpeluang untuk mengumpul point walaupun makan sendiri. Kalau anda bawa kawan dan keluarga untuk membeli lagi banyak point anda boleh kumpul

#2/ Dapat Cash Bonus
Jika point anda cukup maka anda akan dapat cash bonus. Jadual di bawah ni adalah cara kira bonus.

#3/ Group Supporting
Jika anda menjadi ahli Shaklee, anda akan dimasukkan ke dalam Group Whatsapp/Telegram yang aktif dan reaponsif. Dalam group tu ada ramai kawan² Shaklee yang sudah mengamalkan Shaklee sejak 2010 dan mereka semuanya banyak pengalaman. Bukan setakat berpengalaman group tu juga ada doktor dan ahli farmasi yang sentiasa membantu. Yang penting anda jangan malu bertanya 😉

#4/ Kelas Berkala
Selain supporting group anda juga layak memasuki kelas berkala tentang penyakit dan produk yang berkaitan. Contoh kelas yang sudah dijalankan sebelum ini adalah Diabetis, Kesuburan, Set Kurus dan mungkin banyak lagi selepas ni. Kelas² ni semuanya free tau.

#5/ Free Consultation
Aha macam jumpa doktor kan? Ye la vitamin ni pun ada cara makan juga, bila nak makan, macam mana dos pengambilan...jadi ahli Shaklee ni bukan semata² nak dapat bonus tau, dimana orang sudah beli dari kita lepas tu blaaa macam tu sahaja. Jadinya orang yang beli vitamin tu terkapai² nak cari macam mana cara makan vitamin tersebut..ini bukan cara saya ya minta maaf sangat..

Apa anda rasa bila tau keistimewaan jadi ahli Shaklee? Best kan..

Mahu jadi ahli Shakkee?

Ada dua pilihan jika anda ingin menjadi Ahli Shaklee.

##1/ Tanpa pembelian
Maksudnya anda hanya mendaftar sebagai ahli sahaja tanpa membeli sebarang prodak Shaklee. Untuk bahagian Semenanjung RM80 dan untuk bahagian Sabah RM91. Pendaftaran jadi Ahli Shaklee ni bukannya anda labur duit macam tu ja tau..nanti lepas daftar anda akan dapat STARTER KIT (Panduan dan Pengenalan Shaklee).

##2/ Percuma Keahlian
Jika anda membuat pembelian 200++ UV anda tidak perlu membayar yuran keahlian seperti di atas 👆. Pembelian Vitamin Vivix TwinPack  boleh melayakkan anda untuk mendapat percuma keahlian. Selain itu, kos penghantaran melalui pos seluruh Malaysia juga adalah PERCUMA dan Cash BONUS sedang menunggu anda bulan depan 😊😊

Apabila anda mendaftar sebagai Ahli Shaklee secara automatiknya anda akan dapat harga ahli tau.

Untuk mendaftar sevagai Ahli Shaklee anda hanya perlu memberikan saya beberapa maklumat yang penting bagi proses pendaftaran. Jangan risau maklumat anda tidak akan disalahgunakan ya.


NAMA:

NO IC:

NO HP:

EMAIL:

ALAMAT:

NAMA BANK DAN NO AKAUN:


Hubungi saya untuk pendaftaran Ahli Shaklee.

Sabrinah Jaulin
+60135572375
Shaklee ID: 1125443
sabrinahjaulin@gmail.com

No comments: